przyjazd 27 paź 20
wyjazd 28 paź 20
Bezpieczeństwo w Hotelu Wisła Premium
29 maja 2020

Twoje bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem.

Hotel Wisła Premium*** COVID-19

Szanowni Goście,

w związku z sytuacją jaką aktualnie panuje w Polsce i nie tylko, zdecydowaliśmy przygotować specjalne procedury, które zapewnią nam wszystkim w miarę możliwe bezpieczeństwo. Zależy nam aby Państwa podróż do Wisły była przyjemnością, ale  z dbałością o środki ostrożności podróż będzie także bezpieczna!

 

DZIAŁ RECEPCJI

- Aby uzupełnić kartę rejestracyjną sugerujemy aby Goście używali swoich długopisów. W przypadku kiedy Gość takim nie dysponuje, na ladzie hotelowej znajdują się długopisy jednorazowego użytku tj. po użyciu odkładane są w miejsce ‘długopisów użytych’ które to po 24h są dezynfekowane i dopiero wtedy wracają do użytku

- Nasza lada recepcyjna posiada metr szerokości, dodatkowo pokryta się płytą z plexi

- Hotel dysponuje bezdotykowym termometrem i w przypadku wątpliwości cod o stanu zdrowia Gościa zastrzega sobie prawo do zmierzenia temperatury

- Goście czekający na meldunek mogą swobodnie rozsiąść się w naszym hotelowym lobby przy zachowaniu odpowiedniej odległość

- Karty do pokoi dezynfekowane są zawsze przed ich wydaniem

- Pracownicy recepcji wyposażeni są w rękawiczki i płyny do dezynfekcji

- Wszystkie elementy recepcji: blat, telefony, klawiatura, przegrody są regularnie przecierane środkiem antybakteryjnym

- Przy recepcji jest ogólnodostępny środek dezynfekujący

- Rekomendujemy opłacenie z góry całości pobytu lub płatność kartą, najlepiej zbliżeniowo

POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

- Zapewniamy regularną dezynfekcję: windy, przycisków, toalet, klamek, poręczy oraz uchwytów

- W hotelu dbamy o edukację i informację dotyczącą między innymi prawidłowego mycia rąk czy zasad postępowania zmniejszających ryzyko za pomocą ogólnodostępnych materiałów drukowanych

- Dozowniki z płynem dezynfekującym dostępne są dla Gości w całym hotelu

- Zapewniamy dezynfekcje sprzętów, które można wynająć w Hotelu Premium tj. rowery czy kijki nordic walking

- Dezynfekcja kijków bilardowych, paletek do ping ponga

POKÓJ HOTLEOWY

- Procedury sprzątania pokoi zostały uzupełnione o zalecenia Głównego Inspektoratu Sanitarnego

- Gwarantujemy, że podczas sprzątania pokoju personel środkiem dezynfekującym przeciera blaty, biurka, klamki, telefon, pilot, lampki, przełączniki elektryczne, przedłużacze i armatury

- Służba pięter jest należycie wyposażona tj. środki dezynfekujące, antybakteryjne, maseczki czy rękawiczki

- Pościel, ręczniki, szlafroki hotelowe prane są w min. 60°C. Pralnia do której oddajemy bieliznę pościelową ma certyfikat na brak obecności drobnoustrojów, badania mikrobiologicznie powtarzane są raz na kwartał

- Aby zminimalizować kontakt sprzątanie pokoi będzie odbywało się na życzenie Gościa poprzez zgłoszenie takiej chęci w recepcji; sam serwis odbywać się będzie bez obecności Gości w pokoju

- Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju osób niezameldowanych w hotelu

RESTAURACJA

- Na ten moment posiłki podawane będą w formie serwowanej z zachowaniem odległości 2m miedzy stolikami; przy jednym stoliku mogą siedzieć 2os lub 1 gospodarstwo domowe

- Zapewnienie płynu do dezynfekcji przed wejściem do restauracji

- Każdorazowa dezynfekcja stołów i krzeseł po opuszczeniu ich przez Gości

- Porcelana wyparzana jest po każdym Gościu

- Stosowanie przez pracowników rękawiczek oraz maseczek

- Aby zapewnić bezpieczeństwo i komfort naszym Gościom, wprowadzone zostaną rezerwację stolików w pomieszczeniu wydawania posiłków ograniczona będzie ilość Gości

SPA I WELLNESS

- Ograniczona ilość osób przebywających w jednym czasie w strefie relaksu

- Należyta dezynfekcja kosmetyków, sprzętów i miejsc siedzących tj. leżaków, foteli w SPA

- Pracownicy SPA korzystają z maseczek oraz rękawiczek

- Na stołach masażu jednorazowe prześcieradła

PRACOWNICY

- Bezwzględne przestrzeganie reżimu sanitarnego i wytycznych GIS oraz wewnętrznego regulaminu hotelu

- Szczegółowa weryfikacja stosowania się do obowiązujących zaleceń

- Mierzenie temperatury przed rozpoczęciem pracy, w przypadku stanu podgorączkowego pracownik zostanie odesłany do domu i skierowany do najbliższej placówki sanitarnej

- Zapewnienie płynu dezynfekującego w przestrzeniach nie widocznych dla Gościa tj. magazynach, kantorkach, zapleczu, szatni

 

Więcej inforamacji pod linkiem: https://www.hotelpremium.pl/pl/coronavirus

Zobacz na mapie
Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij