Narciarskie szaleństwo po sezonie

Narciarskie szaleństwo po sezonie

  • dowolna dł. pobytu
  • HB - Śniadanie i obiadokolacja
Narciarskie szaleństwo po sezonie! Hotel Wisła Premium to świetna lokalizacja dla narciarzy: do najbliższego stoku zaledwie 600m a Wisła oferuje prawie 25 km tras zjazdowych.

Oferta zawiera:

  • komfortowe noclegi w przestronnych pokojach​
  • zdrowe śniadania przygotowane z regionalnych produktów
  • pyszne obiadokolacje w nagradzanej restauracji
  • codzienny relaks w strefie relaksu: sauna sucha, łaźnia parowa, jacuzzi
  • rabaty na wybrane stoki w Wiśle
  • bilard
  • bezpieczny parking
  • wifi
  • rabaty do SPA i restauracji

ZAREZERWUJ

Tel. 33 855 38 09

mailowo recepcja@hotelpremium.pl

Wyżywienie

  • ​zdrowe  śniadania przygotowane z lokalnych produktów
  • pyszne obiadokolacje w nagradzanej restauracji
  • możliwość skorzystania z karty restauracji T-Bone

Sport i rozrywka

  • ​zniżki na pobliskie stoki: Siglany, Soszów i Skolnity
  • suszarnia GRATIS
  • ski bus powyżej 4os GRATIS na wybrane stoki

Wellness & SPA

Do dyspozycji naszych Gości codziennie w godzinach 16:00-20:00 oddajemy:

  • ​saunę suchą
  • łaźnie parową
  • jacuzzi
  • Dodatkowo posiadamy jeden gabinet zabiegowy, a w nim oferta na: masaże, zabiegi na twarz i zabiegi na ciało. 

    Istnieje możliwość wynajęcia strefy wellness na wyłączność - 50zł/1h.



    Udogodnienia dla dzieci

    • ​Małpi Gaj
    • w kąciku zabaw gry planszowe, klocki i kolorowanki

    Atrakcje i lokalizacja

    • ​najbliższy stok zaledwie 600m od hotelu
    • w hotelu do dyspozycji Gości: bilard i centrum rekreacji w cenie
    • dla dzieci Małpi Gaj
    • do centrum 2,5km
    przyjazd: od 15:00
    wyjazd: do 11:00
    Polityka względem zwierząt

    Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.

    Parking - informacje

    Parking bezpłatny dla wszystkich gości hotelu - nie wymaga rezerwacji

    Warunki anulacji

    W celu zagwarantowania rezerwacji wymagane jest dokonanie przedpłaty za 30% wartości rezerwacji za pośrednictwem systemu płatności online. W przypadku Anulacji Rezerwacji, która nastąpi najpóźniej na 10 dni przed datą rozpoczęcia pobytu Anulacja jest bezpłatna. Hotel zobowiązany jest w terminie 21 dni do zwrotu pełnej kwoty zaliczki. W przypadku Anulacji Rezerwacji poniżej 10 dni przed datą przyjazdu zaliczka pozostaje w Hotelu. Anulacje w takim terminie wiążą się z utratą pełnej kwoty wpłaconej Zaliczki.

    Zobacz na mapie
    Newsletter

    Zapisz się na nasz newsletter

    Ta strona używa COOKIES.

    Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

    OK, zamknij